25 lipca 2012

Kilka wakacyjnych przeżyć : )

Po ponad miesiącu postanowiłam znowu tu zajrzeć : ) Jak dla mnie dobrze rozpoczęte wakacje już w połowie za nami : < Co prawda nie były urozmaicone bo jak na razie spotykałam się z przyjaciółmi, chodziłam na imprezy, grille, ogniska.. Muszę się wyszaleć bo od września czeka mnie ciężka praca. Po długich przemyśleniach wybrałam I LO. Trochę się obawiam i boję się, że sobie nie poradzę, ale stwierdziłam, że zawsze warto próbować. Wiem, że mam wsparcie i sama nie wierzę w siebie tak jak wierzą we mnie co niektórzy. Jutro zapowiadała się ciekawa impreza ale niestety plany się pokrzyżowały.. Cóż nadrobimy za tydzień. W niedziele zamierzam wrócić do miejsca w którym byłam w czerwcu z klasą- Zakopane. A poniżej kilka wakacyjnych.







Moje kozackie papcie haha ♥

Brak komentarzy: